Ta strona wykorzystuje ciasteczka, aby przeglądanie jej przebiegało jeszcze sprawniej. Kontynuowanie przeglądania oznacza zgodę na stosowanie tego rodzaju plików na Twoim urządzeniu, jak zostało to opisane w naszej polityce dotyczącej ciasteczek.
Zarezerwuj teraz

Data wejścia w życie: 5 2015 r.

Niniejsze oświadczenie o prywatności ma zastosowanie do strony internetowej o nazwie morski-dworek-mielno-pl.book.direct, której właścicielem jest i którą zarządza obiekt Dworek Morski. Oświadczenie to opisuje sposób i zasady gromadzenia i wykorzystywania danych osobowych, które użytkownik udostępnia na naszej stronie: morski-dworek-mielno-pl.book.direct. Oświadczenie niniejsze określa również przysługujące Państwu prawa i możliwości w odniesieniu do przetwarzania Państwa danych osobowych przez nas oraz zawiera informacje, jak można uzyskać do nich dostęp i je aktualizować. Niniejsze oświadczenie o prywatności może ulegać okresowym zmianom. W związku z tym należy regularnie odwiedzać tę stronę, gdzie będzie publikowana jego aktualna wersja.

Jakiego typu dane osobowe gromadzimy?

Gromadzimy m.in. następujące dane osobowe:

  • Imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu oraz adres zamieszkania;
  • Dane karty kredytowej (rodzaj i numer karty, imię i nazwisko posiadacza, data ważności karty i kod bezpieczeństwa);
  • Informacje na temat pobytu gościa, w tym data przyjazdu i wyjazdu, zgłoszone życzenia specjalne, preferencje (w tym dotyczące pokoju, udogodnień i innych usług, z których gość skorzystał);
  • Przekazane nam informacje dotyczące preferencji w odniesieniu do działań marketingowych, w tym udziału w ankietach, konkursach i ofertach promocyjnych;

Przy każdym wejściu na naszą stronę, nawet jeśli nie dokonują Państwo rezerwacji, gromadzimy na Państwa temat pewne informacje, takie jak adres IP, rodzaj przeglądarki i systemu operacyjnego, wersja aplikacji, ustawienia języka i informacje dotyczące wyświetlonych stron. Jeśli korzystają Państwo z urządzenia mobilnego, zachowujemy także informacje dotyczące ustawień i cech tego urządzenia oraz dane na temat lokalizacji. Podczas dokonywania rezerwacji nasz system rejestruje, z jakiego urządzenia oraz z jakich stron zostaje ona dokonana. Jeśli te dane wskazują, że są Państwo osobami fizycznymi, wówczas są one traktowane jako dane osobowe, do których zastosowanie ma niniejsze oświadczenie o prywatności.

W każdy momencie mogą Państwo zdecydować, jakie dane osobowe (jeśli w ogóle jakiekolwiek) chcieliby nam Państwo przekazać. Jeśli jednak postanowią Państwo nie udostępniać części informacji, może to mieć wpływ na przetwarzanie niektórych płatności.

Dlaczego gromadzimy, wykorzystujemy i udostępniamy Państwa dane osobowe?

  • Rezerwacje: wykorzystujemy Państwa dane osobowe, aby sfinalizować Państwa rezerwację i zarządzać nią online oraz przesłać Państwu e-maile z potwierdzeniem oraz z informacjami przydatnymi przed wyjazdem, a także przekazać informacje na temat okolicy i samego obiektu.
  • Obsługa klienta: korzystamy z Państwa danych osobowych, aby służyć pomocą w razie pytań lub problemów.
  • Opinie Gości: używamy Państwa danych kontaktowych, aby przesłać wiadomość e-mail z zaproszeniem do napisania opinii po zakończeniu pobytu. Dzięki temu inni podróżujący mogą dokonać wyboru najwłaściwszego dla siebie obiektu.
  • Działania marketingowe: wykorzystujemy Państwa dane osobowe w celu prowadzenia działań o charakterze marketingowym, zgodnie z obowiązującym prawem.
  • Inne działania komunikacyjne: w niektórych sytuacjach komunikujemy się z Państwem za pośrednictwem poczty elektronicznej, tradycyjnej lub telefonicznie, także poprzez SMS-y, w zależności od tego, jakie dane kontaktowe Państwo udostępnili. Przypadki te obejmują m.in.:
    • Odpowiedzi na zgłoszone przez Państwa pytania lub prośby;
    • Przesyłanie wiadomości e-mail z przypomnieniem dotyczącym kontynuacji rezerwacji, jeśli nie została ona dokończona online. Wierzymy, że ta dodatkowa usługa jest dla Państwa przydatna, ponieważ pozwala ona wrócić do procesu rezerwacji bez konieczności ponownego wyszukiwania obiektu i wypełniania danych od początku;
    • Podczas korzystania z naszych usług będziemy od czasu do czasu wysyłać kwestionariusz lub zaproszenie do napisania na naszej stronie opinii na temat Państwa wrażeń.
  • Przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa: wykorzystujemy Państwa dane osobowe, aby przestrzegać obowiązujących praw i przepisów.
  • Wykrywanie oszustw i zapobieganie im: wykorzystujemy dane osobowe, aby zapobiegać oszustwom i innym działaniom niezgodnym z prawem lub naruszającym je.
  • Poprawianie poziomu naszych usług: używamy danych osobowych na potrzeby analiz mających na celu podniesienie poziomu naszych usług oraz wrażeń klientów, a także aby poprawić funkcjonalność i jakość naszych działań w zakresie usług turystycznych online.

Na jakich zasadach udostępniamy Państwa dane osobowe stronom trzecim?

Państwa dane osobowe udostępniamy stronom trzecim zgodnie z zasadami opisanymi poniżej.

  • Zewnętrzni dostawcy usług: dopuszczamy możliwość udostępniania Państwa danych osobowych stronom trzecim będącym dostawcami usług w celu ich przetwarzania w naszym imieniu. Przetwarzanie tych danych odbywa się na potrzeby realizacji płatności za rezerwacje, przesyłania materiałów marketingowych lub usług wsparcia analitycznego. Podmioty, które zajmują się przetwarzaniem Państwa danych, zobowiązane są do przestrzegania klauzuli poufności i nie mogą korzystać z nich na własny użytek lub w jakimkolwiek innym celu.
  • Władze właściwe: w przypadkach, w których prawo tego wymaga, lub jest to absolutnie konieczne w celu zapobiegnięcia czynom zabronionym i oszustwom, ich wykrycia lub ukarania dopuszczamy możliwość ujawniania danych osobowych organom ścigania i innym organizacjom rządowym.

Przechowywanie danych osobowych

Państwa dane osobowe przechowujemy tak długo jak uważamy to za konieczne w celu świadczenia Państwu usług, zachowania zgodności z przepisami prawa (w tym tymi dotyczącymi przechowywania dokumentów), rozwiązywania sporów z innymi stronami i w innych celach, które są niezbędne do prowadzenia działalności. Wszelkie dane osobowe, które przechowujemy, podlegają postanowieniom oświadczenia o prywatności.

 

Pliki cookie (tzw. ciasteczka)

Czym jest plik cookie?

Ciasteczka to niewielkich rozmiarów pliki z danymi, które strona umieszcza na komputerze lub urządzeniu mobilnym użytkownika podczas jej odwiedzin. Większość stron korzysta z plików cookie, ponieważ dzięki nim strona działa lepiej.

W jaki sposób korzystamy z plików cookie?

Naszym celem jest świadczenie zaawansowanych i przyjaznych dla użytkownika usług w postaci strony internetowej dostosowanej do Państwa potrzeb i upodobań. Aby było to możliwe, korzystamy z niżej wymienionych typów ciasteczek:

  • Ciasteczka techniczne: Korzystamy z ciasteczek technicznych, aby możliwe było wyświetlenie Państwu naszej strony. Ciasteczka te są niezbędne dla jej prawidłowego funkcjonowania.
  • Ciasteczka funkcjonalne: Korzystamy z ciasteczek funkcjonalnych, aby zapamiętać preferencje i umożliwić Państwu sprawne i efektywne korzystanie z naszej strony.
  • Ciasteczka analityczne: Korzystamy z ciasteczek analitycznych, aby uzyskać informacje o tym, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszej strony, np. które funkcje działają, a które nie spełniają swojego zadania. Dzięki tym ciasteczkom możemy rozwijać naszą stronę i sprawić, aby były one ciekawe i spełniały oczekiwania użytkowników. Gromadzimy dane na temat oglądanych stron internetowych, stron odsyłających/stron wyjścia, na które Państwo weszli lub które opuścili, rodzaju używanej platformy, znaczników daty i czasu oraz informacji, takich jak liczba kliknięć myszką na danej stronie, ruchy myszką, przewijanie strony, a także wyszukiwane słowa oraz tekst wpisywany na stronie internetowej. Ciasteczka analityczne mogą gromadzić dane osobowe.

Przez jaki czas ciasteczka pozostają aktywne?

Pliki cookie, których używamy, mają różną żywotność w zależności od przeznaczenia. Maksymalna ustawiana przez nas żywotność to 5 lat od daty ostatniej wizyty na stronie. W dowolnym momencie mogą Państwo wyczyścić wszystkie ciasteczka ze swojej przeglądarki.

Czy korzystamy z ciasteczek stron trzecich?

Tak, korzystamy z usług zewnętrznych dostawców, np. Booking.com, w celach analitycznych. Przy tej okazji wykorzystujemy technologie śledzenia, takie jak ciasteczka, sygnalizatory sieci web, tagi i skrypty. Booking.com może także umieszczać ciasteczka dla własnych celów, zgodnie z zapisami w http://www.booking.com/content/privacy.html. Zgromadzone informacje będą wykorzystywane w ramach zautomatyzowanych działań marketingowych, zarządzania relacjami z klientem oraz w systemach analityki biznesowej przez obiekt Dworek Morski. Technologie te są używane do analizy trendów, administracji strony, śledzenia działań użytkowników związanych ze stroną i gromadzenia informacji demograficznych na temat bazy użytkowników. Istnieje prawdopodobieństwo, że otrzymamy indywidualne lub zbiorcze raporty sporządzone z wykorzystaniem takich technologii przez te spółki. Strony trzecie, z których usług korzystamy, zobowiązały się do prowadzenia swoich działań w sposób odpowiedzialny oraz przestrzegania dobrych praktyk i standardów w zakresie zarządzania danymi.

Jak można zarządzać ustawieniami plików cookie?

Mogą Państwo skorzystać z ustawień swojej przeglądarki internetowej, np. Internet Explorera, Safari, Firefoxa lub Chrome’a, aby określić, które ciasteczka mają być odrzucane, a które zapisywane. Lokalizacja tych ustawień różni się w zależności od używanej przeglądarki i można je znaleźć, korzystając z funkcji „Pomoc”.

 

Bezpieczeństwo

Jakie procedury bezpieczeństwa stosujemy, aby chronić Państwa dane osobowe?

Wszelkie udostępniane nam dane osobowe są chronione z wykorzystaniem odpowiednich systemów i procedur biznesowych. Korzystamy także z procedur bezpieczeństwa oraz ograniczeń technicznych i fizycznych w odniesieniu do uzyskiwania dostępu i wykorzystywania danych osobowych zawartych na naszych serwerach. Tylko upoważnieni pracownicy mają dostęp do danych osobowych w ramach wykonywanych obowiązków.

Dostęp do informacji

W jaki sposób mogą Państwo kontrolować przekazywane nam informacje?

Mają Państwo prawo wglądu do przechowywanych przez nas danych osobowych na Państwa temat. Mogą Państwo poprosić o ich udostępnienie, wysyłając nam wiadomość e-mail na adres morski@ta.pl. W temacie takiej wiadomości prosimy wpisać „Prośba dotycząca danych osobowych”.

Prosimy o upewnianie się, że Państwa dane są poprawne i aktualne. Jeśli posiadane przez nas informacje są niepoprawne, nieaktualne lub nie mają zastosowania w odniesieniu do celów, dla których zostały zgromadzone, prosimy o kontakt pod adresem morski@ta.pl, abyśmy mogli je zaktualizować lub usunąć. Ustosunkujemy się do Państwa prośby w ciągu 30 dni. W niektórych przypadkach możemy jednak z przyczyn prawnych lub administracyjnych, takich jak prowadzenie rejestrów lub wykrywanie działań niezgodnych z prawem, być zobowiązani zachować pewne informacje.

Skontaktuj się z nami

Dworek Morski kontroluje przetwarzanie danych osobowych zgromadzonych za pośrednictwem plików cookie i przy odwiedzeniu strony. Obiekt Dworek Morski zlokalizowany jest pod adresem Orła Białego 2. Jeśli mają Państwo jakiekolwiek sugestie, prośby lub komentarze na temat prywatności, danych osobowych, plików cookie oraz sposobów postępowania z danymi osobowymi, mogą Państwo wysłać wiadomość e-mail na adres morski@ta.pl.

Oświadczenie o ochronie prywatności

Data wejścia w życie: grudzień 2017 r.

Niniejsze „Oświadczenie o ochronie prywatności” dotyczy strony www.dworekmorski.pl, której właścicielem i użytkownikiem jest obiekt Dworek Morski. Ten dokument opisuje, jak zbieramy i wykorzystujemy dane osobowe podawane na naszej stronie: www.dworekmorski.pl. Oświadczenie opisuje także dostępne możliwości wyboru w zakresie wykorzystania danych osobowych i tego, jak możesz uzyskać dostęp do tych informacji i je aktualizować. Od czasu do czasu może nam się zdarzyć aktualizacja treści dokumentu, więc odwiedzaj stronę regularnie, żeby być zawsze na bieżąco.

Rodzaje danych, które zbieramy.

Rodzaj danych osobowych, które zbieramy, obejmują:

  • Twoje imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu oraz adres zamieszkania;
  • Dane karty kredytowej (rodzaj karty, numer karty, imię i nazwisko na karcie, termin ważności oraz kod CVC);
  • Informacje dotyczące pobytu gościa, w tym daty przyjazdu i wyjazdu, życzenia specjalne, obserwacje na temat preferencji dotyczących usług, takich jak preferencje dotyczące pokoju, udogodnień lub jakichkolwiek innych usług);
  • Informacje, których nam dostarczasz na temat Twoich preferencji dotyczących działań marketingowych lub konkursów i ofert promocyjnych dostarczanych nam za pośrednictwem ankiet;

Nawet jeśli nie zrobisz rezerwacji, automatycznie zbieramy dane, podczas gdy korzystasz z naszej strony. Zbieramy takie dane, jak Twój adres IP, rodzaj przeglądarki internetowej, oprogramowania, jak również informacje dotyczące wersji aplikacji, ustawień języka oraz tego, jakie strony wyświetliłeś. Jeśli korzystasz z urządzenia mobilnego, możemy także zbierać dane identyfikujące Twoje urządzenie, jego ustawienia i cechy szczególne oraz dane dotyczące szerokości/długości geograficznej. Kiedy rezerwujesz, nasz system zapisuje, z jakiego urządzenia dokonano rezerwacji, a także z jakiej strony nastąpiło przekierowanie. Jeśli dane te umożliwią zidentyfikowanie Ciebie jako osoby fizycznej, są one uważane za dane osobowe, których dotyczy to oświadczenie.

Zawsze możesz wybrać, które dane osobowe (jeśli ma zastosowanie) chcesz nam dostarczać. Jednak jeśli zdecydujesz się nie podawać nam niektórych danych, może mieć to wpływ na niektóre transakcje.

Dlaczego zbieramy i wykorzystujemy Twoje dane osobowe?

  • Rezerwacje: potrzebujemy Twoich danych, aby dokończyć Twoją rezerwację internetową i nią zarządzać.
  • Obsługa klienta: udostępnienie Twoich danych pozwala nam udzielić Ci pomocy, kiedy jej potrzebujesz.
  • Opinie gości: możemy wykorzystać Twoje dane kontaktowe, by wysłać Ci na adres e-mail zaproszenie do napisania opinii po pobycie. Może to pomóc innym podróżującym w wyborze najodpowiedniejszego dla nich obiektu.
  • Działania marketingowe: wykorzystujemy Twoje dane także do działań marketingowych, w zakresie prawnie dozwolonym.
  • Inne metody komunikacji: możemy kontaktować się z Tobą przy innych okazjach, m.in. za pośrednictwem poczty elektronicznej, poczty tradycyjnej, wiadomości SMS lub telefonicznie – wybrana metoda uzależniona będzie od podanych przez Ciebie informacji. Możemy kontaktować się z Tobą z kilku powodów:
    • Udzielenie odpowiedzi lub rozwiązanie kwestii zgłoszonych przez Ciebie.
    • W przypadku niedokończenia rezerwacji online, możemy przesłać Ci e-mailem przypomnienie o dokończeniu swojej rezerwacji. Uważamy, że ta dodatkowa usługa umożliwia Ci kontynuację już rozpoczętej rezerwacji bez konieczności ponownego wyszukiwania obiektu noclegowego i wpisywania swoich danych.
    • W przypadku korzystania z naszych usług, możemy przesłać Ci kwestionariusz lub poprosić Cię o ocenę doświadczeń z korzystania z naszej strony.
  • Aspekty prawne: w określonych przypadkach może zachodzić potrzeba wykorzystania Twoich danych w celu rozwiązania sporów prawnych, w przypadku postępowań urzędowych, a także w sprawach związanych z przestrzeganiem przepisów prawa.
  • Wykrywanie i przeciwdziałanie oszustwom: możemy wykorzystać Twoje dane do wykrywania i przeciwdziałania oszustwom lub innym nielegalnym lub niepożądanym działaniom.
  • Doskonalenie naszych usług: korzystamy także z danych osobowym do celów analitycznych w celu ulepszania naszych usług oraz doświadczeń użytkowników, jak i usprawnienia funkcjonowania oraz podniesienia jakości naszych usług online.

Przy przetwarzaniu Twoich danych opisanych powyżej opieramy się na następujących podstawach prawnych:

  • Wykonanie umowy: korzystanie z Twoich danych może okazać się konieczne do realizacji umowy, którą z nami zawarłeś. Na przykład, jeśli korzystasz z naszych usług do dokonania rezerwacji przez internet, wykorzystamy Twoje dane do wypełnienia naszego obowiązku uzupełnienia i zarządzania tą rezerwacją na podstawie umowy zawartej przez nas z Tobą.
  • Słuszny interes: możemy wykorzystywać Twoje dane w naszym słusznym interesie, m.in. do dostarczania Ci najodpowiedniejszych możliwych treści na stronie, e-maili, biuletynów, a także do promowania naszych produktów i usług oraz treści na naszej stronie, a także do celów administracyjnych, dla przeciwdziałania oszustwom oraz do celów prawnych.
  • Zgoda: możemy skorzystać z Twojej zgody na wykorzystywanie danych osobowych do określonych celów marketingowych. Możesz cofnąć swoją zgodę w każdej chwili, kontaktując się z nami pod jednym z adresów podanych na końcu tego „Oświadczenia o ochronie prywatności”.

W jaki sposób udostępniamy Twoje dane stronom trzecim?

  • Booking.com: współpracujemy ze spółką Booking.com B.V. z siedzibą pod adresem Herengracht 597, 1017 CE Amsterdam, Holandia (www.booking.com) (nazywaną dalej Booking.com) w celu zapewnienia usług rezerwacji internetowych. Jesteśmy odpowiedzialni za zawartość tej strony i umożliwiamy Ci dokonywanie rezerwacji bezpośrednio przez tę stronę, jednak rezerwacje przetwarzane są przez Booking.com. Tym samym informacje, które podajesz na stronie, będą udostępniane też Booking.com i jej partnerom afiliacyjnym. Informacje te mogą zawierać informacje osobiste, np. imię i nazwisko, Twoje dane kontaktowe i dane dotyczące płatności, imiona i nazwiska gości podróżujących z Tobą oraz wszelkie życzenia, które zostaną złożone przy okazji dokonywania rezerwacji. Aby dowiedzieć się więcej o spółce Booking.com i spółkach powiązanych, zapraszamy na stronę O Booking.com.
    Booking.com wyśle Ci e-mail potwierdzający rezerwację, e-mail przed przyjazdem oraz dostarczy Ci informacji o okolicy i obiekcie. Booking.com zapewnia także całodobową, międzynarodową obsługę klienta z lokalnych biur w ponad 20 językach. Udostępnianie Twoich danych pracownikom obsługi klienta Booking.com jest niezbędne do zapewnienia pomocy w każdej sytuacji. Booking.com może wykorzystać Twoje dane osobowe do celów technicznych, analitycznych oraz marketingowych, zgodnie z oświadczeniem Booking.com o ochronie prywatności. Oznacza to, że Twoje dane mogą zostać udostępnione grupie Priceline (w której skład wchodzą również spółki Agoda.com, Rentalcars.com and Kayak.com) w celach analitycznych oraz w celu zaproponowania Ci spersonalizowanych usług, w tym przesłania ofert związanych z podróżą, które mogą Cię zainteresować. Jeśli masz pytania dotyczące procesu przetwarzania danych osobowych przez Booking.com, prosimy o wysłanie ich na adres customer.service@booking.com.
  • BookingSuite: Twoje dane osobowe mogą zostać udostępnione spółce BookingSuite B.V. z siedzibą pod adresem Herengracht 597, 1017 CE Amsterdam, Holandia (suite.booking.com), która zarządza tą stroną. BookingSuite udostępni Twoje dane Booking.com w celach opisanych powyżej.
  • Zewnętrzni dostawcy usług: możemy korzystać z dostawców usług w celu przetwarzania Twoich danych osobowych w naszym imieniu. Jest ku temu kilka powodów, m.in. ułatwianie płatności za rezerwacje, przesyłanie materiałów marketingowych lub wsparcie analityczne. Zewnętrzni dostawcy usług związani są klauzulą poufności i nie wolno im wykorzystywać Twoich danych osobowych do własnych ani żadnych innych celów.
  • Właściwe władze: udostępniamy dane osobowe organom ścigania lub innym organom rządowym w zakresie, w jakim jest to konieczne do zapobiegania, wykrywania i ścigania sprawców przestępstw oraz oszustw.

Przechowywanie danych osobowych

Będziemy przechowywać Twoje dane osobowe tak długo jak będzie to konieczne, aby dostarczać Ci usługi, przestrzegać obowiązującego prawa (w tym dotyczącego przechowywania dokumentów), rozwiązywać spory pomiędzy stronami oraz prowadzić działalność. Wszelkie przechowywane przez nas dane osobowe podlegają zapisom niniejszego „Oświadczenia o ochronie prywatności”.

Jakie środki bezpieczeństwa stosujemy w celu ochrony danych osobowych?

Zgodnie ze stosownymi przepisami o ochronie danych przestrzegamy procedur mających na celu zapobieganie nieuprawnionemu dostępowi i niewłaściwemu wykorzystaniu danych osobowych. Korzystamy z odpowiednich systemów i procedur, aby ochronić dane osobowe, które nam udostępniasz. Wykorzystujemy również procedury bezpieczeństwa, jak również techniczne i fizyczne ograniczenia dotyczące dostępu do i korzystania z danych osobowych przechowywanych na serwerach. Dostęp do tych danych ma wyłącznie uprawniony personel w trakcie wykonywania swojej pracy.

Jak możesz kontrolować swoje dane osobowe?

Zawsze masz prawo wglądu w informacje, które przechowujemy. Możesz poprosić o wykaz danych, wysyłając nam e-mail na podany poniżej adres. Aby skrócić czas oczekiwania na odpowiedź, w tytule wiadomości napisz „Prośba o wgląd w dane osobowe”.
Możesz także skontaktować się z nami, jeśli przechowywane przez nas dane osobowe są niepoprawne lub uważasz, że nie jesteśmy już uprawnieni do wykorzystywania ich, a także jeśli masz inne pytania dotyczące sposobów wykorzystywania Twoich danych osobowych lub na temat tego „Oświadczenia o ochronie prywatności”. Napisz do nas wówczas e-mail lub wiadomość, korzystając z podanych poniżej informacji kontaktowych. Twoją prośbę przetworzymy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa o ochronie danych osobowych.

Kto jest odpowiedzialny za przetwarzanie danych osobowych?

Dworek Morski, Orła Białego 2, 76-032 Mielno, Polska. Jeśli chcesz podzielić się z nami sugestiami lub opinią na temat „Oświadczenia o ochronie prywatności”, napisz na adres morski@ta.pl.